Виолина у Икс молу
Велиборки Пешић
О има ли у теби
још светлости маслачка
арома оргазама
руских степа
када се сударе
примирја праскозорја
с невиним једрима
дугиног репа
Кад жуборе степенице
до пупчаних уточишта
где чајници пасу
обнажене траве
а препелице као чембала
јашу сновиђења
херувима јаве
Под хаљином
од чипкастих птица
кад се дивљач поји
језером кисика
нетакнутим родиљама
док извиру крила
загонетком бројанице
скривених видика
О има ли у теби
још светлости маслачка
Весна на Заречной улице
У металуршки град Украјине долази професорка руског језика Татјана која
предаје у вечерњој школи радницима. У њу се заљубљује Савченко (
Николај Рибников ) Њихов однос се компликује.
Улоге :
Нина Иванова — Татјана Сергејевна
Николай Рыбников — Саша Савченко
Юрий Белов — Ишенко
Владимир Гуляев — Јура
Валентина Пугачёва — Зина
Геннадий Юхтин — инжењер Крушенков
Валентин Брылеев — Иван Мигулко
Марина Гаврилко — Дарја Гавриловна
Режисери Феликс Миронер, Хуциев Марлен Мартынович
Оператори: Пётр Тодоровский, Радомир Василевский
Уметници : Василий Зачиняев, Муза Панаева
Дизајнер звука: Владимир Курганский
Композитор: Борис Мокроусов
Аутор текстова песама: Алексей Фатьянов
Монтажер: Серова Эльвира Павловна
IMDb «Весна на Заречной улице»

ДЕЧАК Успешни бизнисмен направио је сина, у ствари двојицу, старијег и млађег, оног који мора да се доказује да би био вољен. Он је завршио медицину, да би био доктор, јер то увек боље звучи од било које титуле. Тата је стекао па је он могао дуго да буде млад и да троши. Уз титулу и лепоту ишло је и успешно друштво, све сами мамини и татини синови и понека ћерка, узгред само ако је лепа, богата, или све у свему најбоља у било чему што се високо котира. Од родитеља је научио вредност новца, али само оног видљивог дела, значи бити дотеран и сијати споља. Вреди само оно што се види, и самим тим важно је куповати маркирано, што би сад рекли само брендови. Купује само скупо, окружује се само вредним, није битно шта је то, јер цена одредјује квалитет. Дуго је одрастао, сад у позним годинама већ има жену и сина, са њима прави срећну породицу, мама се брине о детету, он зарађује, дете расте. Једино што га брине је да ли ће све изгледати супер, као што је изгледало кад је он био мали. Неки дечаци никад не одрасту, али нема везе јер ионако има више жена. |
ТИШИНА Тишина васионе где се рађају мисли. Милиони звезда у даљини, као галебови, мењају мапе постојања. Судари комета, смрт и рађање. Поново тишина васионе, небо, пространство облака и ветрова, недостижна димензија за очи.
Тина Курбалија
|
Чепур
Кад дођеш у чаршију и питаш случајне пролазнике за Чепура, па ако ти њих двојица кажу да га не знају , слободно им реци да нису из чаршије, и питај трећег, мора знати. Чепур сирома, није залазио у Комуналац. Тачније није залазио у кафане уопште, али је знан, на сваком јавном месту од железничке станице, игралишта код железничког моста и дома пензионера код бране, о фудбалским, рукометним и кош теренима да не причам. А да је лопту узо у руке ил' да је шутне ногом то није видо нико, нити је неко то слушо у причи. Дакле брале јасно ти је да је Чепур главна институција сваког навијачког каравана кад се из чаршије иде у госте. Тако је било од како се памти навијање у чаршији. А почињало је скоро увек са: Које су наши? |
Избор 7 1. СФРЈ за понављаче - Дејан Новачић Т.К. |
Лице и наличје речи |
РАВНОДУШНО
СУНЦЕ Вештачкој култури, одговара
вештачки конзумент. Култура робовања спољној форми, као пародија
садржине. Култура, као сензација између два зевања. Култура, која се
открива, као голотиња у еротском алманаху.
Неко је написао, да је спавање наследна болест, али оболелим од те болести, никако не сме, да се дозволи да спавају, јер постоји опасност, да утону у сан свих снова. ![]() |